داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که جریان خروجی ماهانه بیت‌کوین اخیراً به مقادیری رسیده است که قبلاً چند بار در کل تاریخ کریپتو دیده شده بود.

ارزش خروجی های صرافی بیت کوین 96.2 هزار بیت کوین در ماه است

بر اساس آخرین گزارش هفتگی از گلاسنود، اخیراً مقدار بالای BTC از تمام کیف پول های صرافی خارج شده است.

شاخص مربوطه در اینجا “تغییر موقعیت خالص مبادله“، که مقدار خالص بیت کوین خروجی یا ورود به کیف پول همه صرافی ها را به ما می گوید. مقدار متریک به سادگی با در نظر گرفتن تفاوت بین خروجی ها و ورودی ها محاسبه می شود.

وقتی مقدار اندیکاتور مثبت است، به این معنی است که جریان های ورودی بر آن غالب هستند خروجی ها در حال حاضر، و مقدار خالص سکه در حال انتقال به مبادلات است. چنین روندی می‌تواند برای قیمت کریپتو نزولی باشد زیرا سرمایه‌گذاران معمولاً ارز دیجیتال خود را برای اهداف فروش به صرافی‌ها سپرده می‌کنند.

از سوی دیگر، مقادیر مثبت متریک نشان می‌دهد که در حال حاضر مقدار خالصی از کیف پول‌های صرافی بیت کوین وجود دارد. این نوع روند، در صورت تداوم، ممکن است برای قیمت سکه صعودی باشد زیرا می‌تواند نشانه‌ای از انباشت سرمایه‌گذاران در حال حاضر باشد.

مطالب مرتبط | سیگنال صعودی بیت کوین: 30MA STH-SOPR بیش از 1 پس از 4 ماه باز می گردد

نمودار زیر روند تغییر موقعیت خالص مبادلات بیت کوین را در طول تاریخ کریپتو نشان می دهد:

Looks like the value of the metric has been highly negative recently | Source: Glassnode's The Week Onchain - Week 14, 2022

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، تغییر موقعیت خالص صرافی بیت کوین در حال حاضر دارای ارزش قرمز عمیقی است. طی ماه گذشته، حدود 96.2 هزار بیت کوین خروجی خالص داشته است.

چنین ارزش خروجی ماهانه بالایی تنها چند بار در طول تاریخ کریپتو ثبت شده است.

مطالب مرتبط | به پایین نگاه نکنید: بیت کوین آماده آزمایش مجدد منطقه پشتیبانی با قیمت 44 هزار دلار است؟

همچنین، با نگاهی به روند بلندمدت تر، به نظر می رسد که جریان های ورودی در بیشتر تاریخچه سکه، قبل از فرا رسیدن مارس 2020 و تغییر روند، بر جریان های خروجی غلبه کرده است.

این چرخش به سمت جریان خروجی بیشتر در بازار هنوز ادامه دارد، به این معنی که بازار همچنان در حال انباشت است. این می تواند نسبت به قیمت در دراز مدت کاملاً صعودی باشد.

قیمت بیت کوین

در زمان نگارش، قیمت بیت کوین حدود 46.7 هزار دلار شناور است که در هفت روز گذشته 2 درصد کاهش داشته است. طی ماه گذشته، ارزش این ارز دیجیتال 20 درصد افزایش یافته است.

اکنون نموداری وجود دارد که روند قیمت سکه را در پنج روز گذشته نشان می دهد.

نمودار قیمت بیت کوین

The price of BTC seems to have mostly moved sideways over the past few days | Source: BTCUSD on TradingView
Featured image from Unsplash.com, charts from TradingView.com, Glassnode.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر