در هر نظرسنجی، موضوعات پرطرفدار «خرید» و «فدرال رزرو» در رسانه‌های اجتماعی

طبق داده‌های تجزیه و تحلیل رفتار Santiment، فروشندگان وحشت اسب‌های شما را نگه می‌دارند زیرا هنوز هم برای خرید هستند.

طی هفت روز گذشته، کلمات پرطرفدار در رسانه‌های اجتماعی ارزهای دیجیتال عبارتند از «دیپ»، «خرید» و «فدرال رزرو». به علاوه، کلمه “فروش” از 10 موضوع پرطرفدار شب گذشته خارج شد، علیرغم افزایش شدید روز سه شنبه.

طبق جمع‌آوری داده‌های بازار کریپتو ضد عفونی، کاربران شبکه های اجتماعی از متا گرفته تا تلگرام و توییتر یک گروه کر تشکیل داده اند و همه از یک صفحه سرود می خوانند. “کاهش” و “خرید” یکی و سه واژه پرطرفدار هستند، در حالی که “فدرال رزرو” یا فدرال رزرو در رتبه ششم قرار دارد.

پلتفرم تجزیه و تحلیل رفتار و نظارت Santiment بر حجم کلمات اجتماعی در رسانه های اجتماعی کریپتو روشن می کند که می تواند نشان دهنده احساسات کلی باشد. این به روشی مشابه ترس و طمع عمل می کند فهرست مطالب که در حال حاضر نمره 18 را نشان می دهد، ترس شدید.

در مقابل شاخص و برخی از معامله گران از قیمت 30000 دلاری هر بیت کوین می ترسند (بیت کوین)، احساسات خرید رسانه های اجتماعی همچنان قوی است. این هنوز فقط یک سوم از امتیاز 1875 است که میخ دار در 4 دسامبر 2021، زمانی که قیمت BTC فلش به 42000 دلار سقوط کرد.

فدرال رزرو به دلیل بحث پیرامون a افزایش احتمالی نرخ در سال 2022. ویجی بویاپاتی، گاو بیت‌کوین، بی‌ثبات است. در یک توییت در روز چهارشنبه، او پیشنهاد کرد که بیت کوین زمانی پرواز خواهد کرد که فدرال رزرو کنترل حباب ترکیدنی را که در دهه گذشته متورم کرده اند از دست بدهد.

مربوط: Cardano به توسعه‌یافته‌ترین پروژه ارز دیجیتال GitHub در سال 2021 تبدیل شد – Santiment

جالب اینجاست که احساس “فروش” اوج گرفت فعالیت در 4 ژانویه. غوغا برای فروش سه روز پیش به همان شدتی بود که سرمایه‌گذاران را برای خرید در 29 نوامبر 2021 در 4828 واحد Santiment اعلام کردند. با این حال، در آن زمان گاو نر دوید به نظر می رسد در نوسان کامل است.

به طور کلی، به نظر می رسد که احساسات ارزهای دیجیتال خوشبینانه به نظر می رسد که عملکرد فعلی بازار فقط یک افت است. با این حال، موضوع “خرس” از جایگاه شماره 10 دیشب به شماره هشت صبح امروز رسیده است.

با قیمت بیت کوین افت تا 41000 دلار، ممکن است نوسانات بیشتری در راه باشد.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس