سامسونگ فروشگاه metaverse را در Decentraland راه اندازی کرد

فروشگاه متاورس سامسونگ کپی یک فروشگاه واقعی است که در 837 خیابان واشنگتن در منطقه Meatpacking شهر نیویورک واقع شده است.

سامسونگ جدیدترین شرکت بزرگی است که یک پروژه فرا ماجراجویی را اعلام کرده است و Decentraland را برای پروژه metaverse خود انتخاب کرده است.

در 6 ژانویه 2021، غول لوازم الکترونیکی مصرفی اعلام کرد افتتاح یک نسخه مجازی از فروشگاه فیزیکی نمادین خود در نیویورک به منظور تقویت تعامل با مشتری در زمانی که COVID-19 مردم را از فروشگاه های فیزیکی دور می کند.

فروشگاه متاورس سامسونگ کپی یک فروشگاه واقعی است که در 837 خیابان واشنگتن در منطقه Meatpacking شهر نیویورک در منهتن واقع شده است. فروشگاه Samsung 837X اکنون برای مدت محدودی در متاورس قابل دسترسی خواهد بود. این شرکت ادعا می کند که یکی از بزرگترین تصاحب زمین های تجاری در Decentraland است، یک متاورس مبتنی بر بلاک چین.

مشتریان برای دسترسی به فروشگاه ابتدا باید با استفاده از یک مرورگر وب وارد Decentraland شوند. پس از ورود به سیستم، آواتار آنها به خارج از ساختار متاورس سامسونگ ارسال می شود. هنگامی که آواتار وارد لابی می شود، یک راهنمای مجازی آواتار را به یکی از سه اتاق داخلی هدایت می کند: پایداری، سفارشی سازی و اتصال.

مربوط: بلاک چین و متاورس در نمایشگاه Consumer Electronics هجوم آورده اند

به گفته سامسونگ، فروشگاه Samsung 837X “Connectivity Theatre and Sustainability Forest” و همچنین یک رویداد موسیقی در “Customization Stage” برگزار خواهد کرد.

این غول فناوری کره جنوبی اخیراً از عرضه a محدوده تلویزیون هوشمند جدید با پلتفرم NFT یکپارچه Micro LED، Neo QLED و The Frame تنها تعدادی از تلویزیون‌های هوشمند 2022 سامسونگ هستند که دارای برنامه NFT Platform برای کشف، خرید و تجارت هنر دیجیتال هستند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس