رئیس جمهور جدید کره جنوبی مالیات های کریپتو را به نفع حمایت از مصرف کننده به تاخیر انداخت

رئیس‌جمهور منتخب کشور با اعلام اینکه تا زمانی که قانون حمایت از مصرف‌کننده را تضمین نکند، هیچ مالیاتی بر سود سرمایه‌گذاری در کریپتو وجود نخواهد داشت، به اثبات می‌رساند.

یون سئوک یول، رئیس جمهور تازه منتخب کره جنوبی روز سه شنبه اعلام کرد که حداقل تا زمانی که مجموعه مقررات جدیدی به نام قانون اساسی دارایی های دیجیتال وضع شود، به تعویق انداختن مالیات بر سود سرمایه گذاری در کریپتو فشار خواهد آورد.

مالیات کریپتو کره جنوبی در ابتدا قرار بود برای سال مالی 2022 اجرایی شود، اما به سال 2023 بازگردانده شد دسامبرگذشته. E-Daily گزارش داد که یون تضمین خواهد کرد که قانون مالیات کریپتو تا زمانی که یک قانون معقول برای محافظت از مصرف کنندگان اعمال نشود، که ممکن است تا سال 2024 باشد، اجرایی نمی شود.

تیم انتقالی ریاست جمهوری منتخب بوده است کاوش گزینه هایش در به تعویق انداختن مالیات از ماه مارس، زمانی که یون در انتخابات پیروز شد، به این دلیل که قوانین کافی برای توجیه وضع مالیات بر دارایی های دیجیتال وجود ندارد.

DABA توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC) در سال جاری طراحی شد و مستلزم مجموعه ای از قوانین مربوط به حمایت از مصرف کننده است. این قانون مربوط به صدور توکن، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، فهرست‌های مبادلات متمرکز (CEX)، امور مالی بین‌المللی در رابطه با ارزهای دیجیتال است و شامل پاسخی به رئیس‌جمهور ایالات متحده است. فرمان اجرایی جو بایدن روی کریپتو

از طریق DABA، FSC قصد دارد یک سیستم بیمه کریپتو را به عنوان یک اقدام پشتیبان در برابر هک ها، خطاهای سیستم و تراکنش های غیرمجاز معرفی کند.

قانون بحث برانگیز مالیات بر روی کریپتو که بار دیگر به تعویق افتاد، 20 درصد مالیات بر سود سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بالاتر از حدود 2100 دلار در سال وضع می کند.

یکی از نمایندگان FSC روز سه‌شنبه به E-Daily گفت که «مالیات بر درآمد سرمایه‌گذاری از دارایی‌های مجازی باید پس از اعمال حمایت از سرمایه‌گذاران انجام شود».

سیمون کیم، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مخاطره‌آمیز کریپتوهای کره جنوبی، سایمون کیم، امروز به کوین تلگراف گفت که «معنای ندارد قبل از وضع قوانین مربوطه، که به وضوح دامنه کسب‌وکارهای مرتبط با ارزهای دیجیتال را بیان می‌کند، مالیات اعمال کنیم. ”

بدون تحقیق عمیق در مورد صنعت و استراتژی‌های پیاده‌سازی قوی، ترویج مالیات بر ارزهای دیجیتال می‌تواند باعث بروز حوادث مختلفی شود و برخی مسائل جدی را در برابری مالیاتی ایجاد کند، زیرا هنوز یک سیستم حمایت از سرمایه‌گذار برای ارزهای دیجیتال پیاده‌سازی نشده است.

مربوط: مالک Upbit، Dunamu می‌تواند پس از بحث‌های سرمایه‌گذاری، «انحصار» را مهار کند

در حالی که FSC برای پیش نویس لوایح جدید به عنوان بخشی از DABA کار می کند، یون قصد دارد آژانس ارتقای صنعت دیجیتال را ایجاد کند تا به عنوان نقطه مرجع برای مسائل نظارتی در صنعت کریپتو عمل کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس