صندوق های بیت کوین بیشترین خروجی یک هفته ای از ژوئن 2021 را داشته اند

CoinShares نوشت: “تشخیص دلیل دقیق این امر به غیر از لفاظی های جنگ طلبانه فدرال رزرو ایالات متحده و کاهش اخیر قیمت دشوار است.”

سرمایه گذاران نهادی 133 میلیون دلار بیت کوین را از دست دادند (بیت کوین) محصولات سرمایه گذاری در هفته گذشته که بزرگترین هفته خروج از ژوئن سال گذشته را رقم زد.

طبق آخرین نسخه گزارش هفتگی جریان های صندوق دارایی دیجیتال CoinShares، مجموع خروجی صندوق دارایی های دیجیتال برای هفته منتهی به 29 آوریل بالغ بر 120.1 میلیون دلار بوده است، با جریان خروجی بزرگ بیت کوین به طور جزئی با ورودی غافلگیرکننده 38 میلیون دلاری برای توکن FTX. FTT) محصولات

خروجی 132.7 میلیون دلاری از وجوه بیت کوین در هفته گذشته، خروجی ماهانه ماهانه ماه آوریل را به 310.8 میلیون دلار رساند.

آخرین باری که وجوه بیت کوین شاهد این میزان خروج در یک هفته بود، طی یک روند نزولی قوی در ژوئن 2021 بود که در نتیجه FUD عمده در اخباری از جمله توقف پرداخت های بیت کوین برای خودروهایش توسط تسلا به دلیل نگرانی های زیست محیطی و چین در راه اندازی ماینینگ کریپتو بود. ممنوع کردن

CoinShares در این گزارش اشاره کرد که به نظر نمی‌رسد شاخص قوی‌ای مبنی بر اینکه چرا سطح مشابهی از تمایلات نزولی سرمایه‌گذاری در ماه گذشته دوباره ظاهر شده است وجود ندارد، اما به چند عامل بالقوه اشاره کرد:

تعیین دلیل دقیق این امر به غیر از لفاظی های جنگ طلبانه فدرال رزرو ایالات متحده و کاهش اخیر قیمت دشوار است.

مانند بسیاری دیگر از دارایی های برتر و شاخص های مختلف بازار سهام، قیمت بیت کوین در 30 روز گذشته به طور قابل توجهی متضرر شده است و تقریباً 18.2 درصد کاهش یافته و در زمان نوشتن به 37970 دلار رسیده است. بسیاری از تماشاگران این را به ترس نسبت دهید که تورم و افزایش نرخ بهره آتی فدرال رزرو باعث افزایش قیمت خواهد شد مخزن BTC بیشتر است.

در یک دید وسیع‌تر، خروجی‌های ماهانه کلی (MTD) برای تمام محصولات دارایی دیجیتالی که توسط CoinShares ردیابی شده‌اند، در مجموع به 326.1 میلیون دلار رسیده است، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران نهادی به دنبال این بوده‌اند که با سرمایه‌گذاری‌های کریپتو، ریسک را از روی میز حذف کنند.

این نشان دهنده همان نزولی نیست که در ابتدای سال جاری مشاهده شد، اگرچه نزدیک به خروجی خروجی 467 میلیون دلاری است. از نظر منطقه ای، جریان خروجی تقریباً به طور مساوی بین قاره آمریکا (41٪) و اروپا 59٪ تقسیم شد.» CoinShares نوشت.

مربوط: 3 دلیل برای اینکه قیمت بیت کوین به 38000 دلار می چسبد

اتریوم (ETH) نزدیکترین رقیب بیت کوین برای کسب رتبه برتر در ارزهای دیجیتال نیز از این مشکل رنج برده است. احساسات نزولی اخیراً، محصولاتی که در معرض ETH قرار دارند، 25 میلیون دلار خروجی داشته اند، و MTD خروجی 82.3 میلیون دلاری داشته است.

در سوی دیگر طیف، وجوه مرتبط با مبادلات ارز دیجیتال و پلتفرم NFT FTT FTX به ارزش 38 میلیون دلار وارد شد، اما از آنجایی که وجوه FTT تحت «سایر» طبقه‌بندی می‌شوند، مشخص نیست که آیا این بخشی از یک روند طولانی‌تر است یا خیر. قابل ذکر است که قیمت FTT نیز طی 30 روز گذشته 24.5 درصد کاهش یافته است.

محصولات سرمایه گذاری Terra (LUNA) و Fantom (FTM) نیز ورودی جزئی 390,000 دلاری و 250,000 دلاری را مشاهده کردند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس