رئیس SEC یک مشاور ارشد جدید برای ارزهای دیجیتال دارد

کوری فرایر به عنوان کارمند کمیته بانکی سنا و همچنین مشاور ارشد سیاستگذاری برای برخی از اعضای کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان کار کرده است.

گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) یک کارمند جدید را اضافه کرده است که در زمینه سیاست گذاری ارزهای دیجیتال و کار بین سازمانی مشاوره ارائه می دهد.

در اطلاعیه روز پنجشنبه، SEC گفت کوری فرایر به عنوان مشاور ارشد در نظارت آژانس بر ارزهای دیجیتال به کارکنان اجرایی Gensler خواهد پیوست. فرایر به عنوان کارمند حرفه ای کمیته بانکی سنا و همچنین مشاور ارشد سیاست کمیته خدمات مالی مجلس با نمایندگان ماکسین واترز و براد میلر کار کرده است.

انتصاب فرایر به سمت کارکنان اجرایی رئیس SEC همراه با فیلیپ هاونشتاین، جنیفر سونگر و خورخه تنریرو بود که به ترتیب به عنوان مشاور عملیات، مشاور مدیریت سرمایه گذاری و مشاور اجرایی کار خواهند کرد. جنسلر در انتصاب آنها به تیم از “مشاور ارزشمند در مورد سیاست، اجرا و عملیات نمایندگی” کارکنان جدید استناد کرد.

SEC، کمیسیون معاملات آتی کالا و شبکه اجرای جرایم مالی، مقررات دارایی های دیجیتال را در ایالات متحده مدیریت می کنند، اما هرکدام دارای ادعاهای قضایی متفاوتی هستند که منجر به یک رویکرد تکه تکه می شود که شرکت های ارز دیجیتال باید برای فعالیت قانونی آن را دنبال کنند. بودن توسط سنای آمریکا تایید شد در ماه آوریل، جنسلر احتمالاً تا سال 2026 به عنوان رئیس SEC ادامه خواهد داد.

انتصاب فرایر به کارکنانش می‌تواند به طور بالقوه بر موقعیت عمومی جنسلر در مورد تغییرات سیاست‌های مرتبط با ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. رئیس SEC مسلماً یکی از آگاه ترین افراد در زمینه فناوری ارز دیجیتال و بلاک چین است که تا کنون موقعیت خود را حفظ کرده است، اما نسبت به صندوق های قابل معامله در بورس ابراز نگرانی کرد با قرار گرفتن در معرض ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین (بیت کوین). او طولانی است از پروژه های ارز دیجیتال خواست تا ثبت نام کنند با SEC، به طور خاص گفت که آنها باید “ورود” و با تنظیم کننده ها کار کنند.

مربوط: رئیس سابق SEC ایالات متحده می گوید: «من به فناوری کریپتو اعتقاد زیادی دارم

رهبری SEC احتمالاً در سال 2022 پس از این تغییر خواهد کرد خروج کمیسر الاد رویزمن در ژانویه و پایان دوره کمیسر آلیسون لی که قرار است در ژوئن باشد. این فرصتی را برای رئیس جمهور جو بایدن ایجاد می کند تا کارشناسان مالی را انتخاب کند که می توانند تأثیر قابل توجهی بر سیاست های مرتبط با ارزهای دیجیتال داشته باشند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس