بیت کوین در صدر فهرست سرمایه گذاری های مورد علاقه برخی از نام های بزرگ در بخش مالی قرار ندارد. یکی از آنها میلیاردر وارن بافت است که از ابراز نارضایتی خود از دارایی دیجیتال خجالتی نبوده است. بافت این بار بار دیگر نفرت خود از دارایی دیجیتال را با گفتن اینکه تمام بیت کوین جهان را به قیمت 25 دلار نخواهد خرید، آشکار کرد. این موضوع خشم سرمایه گذاران این فضا را برانگیخته است که یکی از آنها سومین مرد ثروتمند مکزیک، ریکاردو سالیناس پلیگو است.

وارن بافت بیت کوین را رد می کند

میلیاردر و سرمایه گذار افسانه ای وارن بافت اخیراً برخی از آنها را ساخته است ملاحظات در مورد بیت کوین محبوب‌ترین آنها این واقعیت است که او گفت که اگر تمام بیت‌کوین‌های موجود را به قیمت 25 دلار به او پیشنهاد کنند، باز هم معامله را انجام نمی‌دهد.

رئیس برکشایر هاتاوی این را در جلسه سالانه سهامداران گفت، جایی که او بار دیگر انزجار خود را از ارزهای دیجیتال تکرار کرد. او توضیح داد که بیت کوین چیزی برای ارائه ندارد و آن را به یک دارایی غیرمولد و بدون تولید ملموس تبدیل می کند.

مطالب مرتبط | حجم معاملات تتر (USDT) در سه ماهه اول به 5.3 تریلیون دلار کاهش یافت

او این دارایی دیجیتال را با سایر فروشگاه های ارزشی که شامل زمین و آپارتمان می شود مقایسه کرد. هر دوی اینها، میلیاردر اعتراف کرد که از فرصتی برای سرمایه گذاری در آنها استفاده می کند. با این حال، او همین کار را برای بیت کوین انجام نمی دهد زیرا چیزی تولید نمی کند و «باید آن را به هر طریقی به شما بفروشد».

علیرغم محبوبیت دارایی دیجیتال در طول سال ها، این میلیاردر هنوز از ارزش آن متقاعد نشده است. او به این واقعیت اشاره کرد که نمی تواند با اطمینان بگوید که این دارایی در پنج یا 10 سال آینده کجا خواهد بود، اما کاملاً مطمئن است که هیچ چیزی تولید نمی کند.

بافت خاطرنشان کرد: «این یک جادو دارد و مردم جادوها را به چیزهای زیادی متصل کرده اند.

سالیناس آتش می گیرد

نظرات بافت در مورد بیت کوین بدون شک انتقاد جامعه بیت کوین را برانگیخته است. پس از انتشار این ویدئو در رسانه های اجتماعی، آنها به طور دسته جمعی از بافت حمایت کردند و به او حمله کردند. حامی بیت کوین و میلیاردر مکزیکی ریکاردو سالیناس پلیگو نیز برای سرزنش نظر بافت وقت گذاشت.

BTC holding the $36,000-$38,000 support level | Source: BTCUSD on TradingView.com

سالیناس خاطرنشان کرد که بافت پیر بود و از تغییر مصون بود. همچنین اضافه کرد که او آشکارا اظهار نظر می کند که هیچ درکی از این موضوع ندارد.

مطالب مرتبط | مدل نصف کردن بیت کوین 24000 دلار پایین را قبل از پایان سال پیشنهاد می کند

میلیاردر تنها کسی نبوده است که پاسخ داده است. دیگران دارند خاطر نشان بافت همچنان در بانک دوستدار ارز دیجیتال Nubank و همچنین SBI Holdings و Bank of America که به ترتیب بیش از 10 درصد از ریپل و شریک ریپل را در اختیار دارند، دارایی های خود را ادامه می دهد.

بیت کوین همچنان موقعیت خوبی را در نمودارها حفظ می کند. در حال حاضر در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 38690 دلار معامله می شود.

Featured image from Bitcoin News, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر