گزارش: استخراج کننده ارز دیجیتال چینی BIT Mining “بعید” است که از قزاقستان فرار کند

طبق گزارش ها، جامعه کریپتو انتظار دارد صنعت اینترنت و ماینینگ قزاقستان تا دوشنبه آینده به حالت عادی بازگردد.

با وجود قطعی گسترده اینترنت در بحبوحه اعتراضات ضد دولتی در قزاقستان، مقداری بیت کوین (بیت کوین) معدنچیان فعال در کشور هنوز قصد خروج از کشور را ندارند.

بیت ماینینگ، یکی از بزرگترین شرکت های استخراج بیت کوین که انتقال عملیات از چین به قزاقستان خبرگزاری صنعت چین 8btc در سال گذشته، هنوز در حال ارزیابی تأثیر ناآرامی های سیاسی در قزاقستان است. گزارش شده است جمعه.

سخنگوی BIT Mining گفت: “بعید است که ماشین های استخراج ما به آمریکای شمالی تخلیه شوند.” و افزود که این شرکت از نزدیک وضعیت را زیر نظر خواهد داشت.

این نماینده همچنین خاطرنشان کرد که قزاقستان حوزه اصلی کسب و کار BIT Mining نیست، زیرا این کشور تعدادی “ماشین های استخراج متوسط ​​تا سطح بالا” در آمریکای شمالی مستقر کرده است. در این گزارش آمده است: “بعید است که ماشین ها از قزاقستان به آمریکای شمالی خارج شوند و اقدامات بعدی فاش شود.”

به گفته برخی منابع، ماینرهای مستقر در قزاقستان با وجود قطعی اینترنت موفق شده اند واحدهای خود را آنلاین نگه دارند.

برخی از ماینرهای قزاقستان به ما گفتند که اینترنت در 7 ژانویه به طور موقت بازیابی شده است. علاوه بر این، شبکه 4G گوشی های چینی نیز به طور متناوب موثر است. کالین وو، روزنامه‌نگار بلاک چین، انتظار دارد که این صنعت دوشنبه آینده به حالت عادی بازگردد گزارش شده است جمعه.

منابع همچنین گفتند که عملیات برخی از معدنچیان بی‌تأثیر است، زیرا آنها بیشتر در مناطق دورافتاده قرار دارند در حالی که اعتراض‌ها در منطقه شهری آلماتی متمرکز شده است. وو گزارش داد: “شنیده نشده است که هیچ معدنچی مورد سرقت قرار گرفته باشد، اما آنها نمی توانند به دلیل قطع شدن شبکه استخراج کنند.”

طبق آخرین داده‌های ارائه‌دهنده داده‌های پایداری شبکه NetBlocks، اینترنت در قزاقستان تا صبح جمعه به مدت 36 ساعت قطع شده بود و سطح اتصال آن به 5 درصد رسیده بود.

مربوط: کشور برتر استخراج بیت کوین، قزاقستان، اینترنت را در میان اعتراضات خاموش کرد

اما به گفته برخی منابع، با وجود خاموشی های مداوم در سراسر کشور، به نظر می رسد ناآرامی های قزاقستان تأثیر چندانی بر هش جهانی بیت کوین نداشته است. داده ها از کاوشگر اصلی بلاک چین BTC، Blockchain.com نشان می دهد که کل نرخ هش بیت کوین از ابتدای سال 2022 به هیچ وجه کاهش نیافته است.

نمودار کل نرخ هش بیت کوین 30 روزه. منبع: Blockchain.com

BIT Mining و دیگر اپراتورهای بزرگ خدمات معدنی قزاقستان مانند شرکت چینی Canaan بلافاصله به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس