ENO با ورود خود به عنوان یک مبتکر در نشانه های اجتماعی و در دگرگونی کلوپ های اجتماعی مسیری را ایجاد می کند. زمانی که گفتگوها در مورد ENO به گروه‌های خاص علاقه‌مند به شراب و ارز دیجیتال محدود می‌شد، اکنون پشت سر ماست. ENO قصد دارد طیف وسیعی از افراد را جذب کند و به طور یکپارچه دامنه ارزهای دیجیتال را با ایجاد جوامع پر جنب و جوش متصل کند.

ENO در ایجاد پلتفرم غیرمتمرکز افتتاحیه جهان که به جشن گرفتن تنوع فرهنگ شراب اختصاص دارد، رهبری می کند. ماموریت آن گرد هم آوردن خبره‌های شراب و ارزهای دیجیتال از سراسر جهان است، با استفاده از فناوری بلاک چین پیشرفته برای پرورش جامعه‌ای پویا که به کشت و قدردانی از شراب‌های خوب اختصاص دارد. اکوسیستم پویا ENO شامل مجموعه گسترده‌ای از پلتفرم‌ها، از باشگاه‌های اجتماعی معتبر ENO و ENO Swap نوآورانه گرفته تا ENOVERSE افسون‌کننده و چندین طرح جذاب دیگر است.

ENO با ادغام صنعت شراب ارجمند با پیشروی فناوری و ایجاد یک چارچوب اقتصادی جدید در اکوسیستم خود پیشرو است. این سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال، از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و دسترسی رویدادهای ویژه، نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی در تعامل ما با ارزش و اشتیاق است.

بیایید ببینیم که چه نوع دارایی هایی از اکوسیستم ENO حمایت و سوخت می کنند.

نشانه ENO – ستون فقرات کل اکوسیستم

در طول یک مرحله اکتشاف و توسعه گسترده، ENO شکاف های قابل توجهی را در بخش های مختلف از جمله شراب، املاک، موسیقی و هنر شناسایی کرد. این قطع ارتباط در درجه اول به بازاریابی و ناتوانی در طنین‌اندازی با ترجیحات در حال تکامل نسل‌های جدید مرتبط بود.

ENO معتقد است که این شکاف ها را می توان با ایجاد اکوسیستم های کلوپ اجتماعی فراگیر و پرورش اعتماد و ارتباط در جامعه خود پر کرد. برای دستیابی به این اهداف، ENO قصد دارد ابزارهای مختلفی را به کار گیرد که در میان آنها توکن ENO به عنوان سوختی برای اکوسیستم برجسته است. این توکن ابزار اساسی برای تمام سیستم‌های آینده استقرار یافته توسط ENO یکپارچه است، با سطح در اختیار داشتن توکن که بر سطح مشارکت اعضای جامعه در زیرساخت در حال گسترش ENO تأثیر می‌گذارد.

علاوه بر این، توکن های ENO در خدمات ارائه شده توسط ENO Labs و ENO Academy قابل دسترسی هستند که مجموعه ابزارهای گسترده ای را متناسب با کاربردهای خاص خود ارائه می دهند و برای همه شرکت کنندگان سودمند هستند. دارندگان توکن های ENO می توانند به منابع آموزشی فراوانی از جمله دوره های مختلف، کارگاه های مجازی و حضوری، فیلم های آموزشی، مقالات و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.

نشانه ENO که برای مشارکت در خدمات آتی ENO ضروری است، عمق مشارکت اعضای جامعه را تعیین می کند. این دارایی که در LAtoken، Bitmart و Uniswap موجود است، به زودی در یک کمپین فروش توکن کامل که برای ماه آوریل برنامه ریزی شده است، برجسته خواهد شد.

دارایی دیجیتال ENO – بلیط یک طرفه به دنیای سرگرمی

این ابتکار با افتخار بسیاری از مزایای متمایز و هیجان انگیز را از طریق دارایی دیجیتال ENO (EDA) ارائه می دهد. در میان این EDA ها، NFT ها برجسته هستند و پایه ای برای اقتصادی فراهم می کنند که در آن اعضا می توانند از مالکیت دارایی خود برای مزایایی مانند مشارکت در رویداد و فراتر از آن بهره ببرند.

با این حال، دامنه دارایی های دیجیتال ENO به تنهایی از شراب فراتر می رود. این دارایی ها تعداد بی شماری از فرصت های جدید و هیجان انگیز را در اکوسیستم ENO باز می کنند، از جمله NFT هایی که استقرار اقتصاد را تسهیل می کنند. می توان از مالکیت دارایی برای امتیازاتی مانند دسترسی به رویداد استفاده کرد.

علاوه بر این، دارایی های دیجیتال ENO برای پرداخت پاداش های ملموس در گردهمایی های باشگاه اجتماعی ENO، چه از طریق واقعیت افزوده یا حضوری در رویدادهای مختلف املاک Bosque Real، قابل دسترسی خواهد بود. هر EDA متمایز است و به صاحب خود دسترسی ویژه ای به تجربیات خاص در اکوسیستم می دهد.

EDAهای استثنایی حتی ممکن است به صاحبان خود اجازه دهند تا در رویدادهای باشگاه اجتماعی خصوصی و انحصاری ENO شرکت کنند یا از ویژگی های اکوسیستم پیشرفته اضافی لذت ببرند.

در یک مشارکت استراتژیک، ENO با Bosque Real متحد شده است تا رویدادها و فعالیت های باشگاه را میزبانی کند. این اتحاد امتیازات انحصاری را برای دارندگان NFT به ارمغان می‌آورد، از جمله دسترسی به یک زمین گلف نخبه، یک فضای کاری تخصصی، و سفارت متمایز ENO. علاوه بر این، عضویت دری را برای تجربه‌های جذاب باز می‌کند، مانند تجربه‌های واقعیت مجازی با نشان‌واره واقعی Bosque، تخفیف‌های ویژه غذاخوری در مرکز، و کالاهای تجاری منحصر به فرد.

در مورد چیزهای آینده

پس از انجام کارهای سنگین، ENO خودداری نمی کند و تلاش می کند یک بار دیگر نوآوری و اختراع مجدد کند. در آینده نزدیک، طبق نقشه راه ENO، می‌توانیم منتظر راه‌اندازی ابزارهای مختلف NFT از نشان سفارت ENO و NFT‌های مختلف تا یک بازار جدید هیجان‌انگیز باشیم. بیشتر این افزوده‌ها به اکوسیستم ENO با استفاده از Arbitrum، حامی ENO از همان ابتدا، انجام خواهد شد.

ENO با قدم‌های بعدی خود، سفری را آغاز می‌کند که فناوری بلاک چین و احتمالات ارزهای دیجیتال را دوباره تعریف می‌کند. این تیم از استقبال کاربران، توسعه دهندگان و علاقه مندان برای پیوستن به ساختن آینده ای سبزتر و پایدارتر برای صنعت دارایی دیجیتال هیجان زده است. با رشد و شکوفایی ENO منتظر به‌روزرسانی‌ها در مورد ویژگی‌ها، مشارکت‌ها و ابتکارات جدید باشید.

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر