فاز توسعه باشو;  Cardano تحت ارتقاء قرار می گیرد

  • کاردانو بررسی این مطالعه را منتشر می کند که مبنای مقیاس پذیری کاردانو است.
  • کاردانو به عنوان بخشی از فاز توسعه باشو در حال بهبود و بهینه‌سازی مداوم برای مقیاس‌پذیری و قابلیت همکاری بهتر است.
  • دو راه حل زنجیره ای، خطوط لوله و تایید کننده های ورودی، برای پیاده سازی در Cardano در سال های 2022-2023 برنامه ریزی شده اند.

Cardano، پلتفرم بلاک چین که مسئول توکن ADA است، اخیراً این کار را انجام داده است منتشر شده بررسی مطالعه ای که مبنای مقیاس پذیری کاردانو است. کاردانو به عنوان بخشی از فاز توسعه باشو در حال بهبود و بهینه‌سازی مداوم برای مقیاس‌پذیری و قابلیت همکاری بهتر است.

دوران باشو کاردانو دوران بهینه سازی است که بر افزایش مقیاس پذیری و قابلیت همکاری شبکه تمرکز دارد. علاوه بر این، وبلاگ نگاهی عمیق به تحقیقاتی ارائه می دهد که منجر به این ارتقاء تدریجی می شود.

کاردانو قبلاً گفته بود که زمان بهبود عملکرد بنیاد شبکه به منظور حمایت بهتر از گسترش و پذیرش آن است، برخلاف تمرکز دوره قبل بر روی عملکرد و تمرکززدایی، از این رو توسعه باشو.

دو خط لوله راه حل زنجیره ای و تایید کننده ورودی، برای پیاده سازی در Cardano در سال 2022-2023 برنامه ریزی شده است. طبق این تحقیق، پیش بینی پذیری، انصاف و کارایی هزینه شبکه ممکن است در عین کاهش تقاضای روزافزون شبکه حفظ شود.

این مفهوم یک سیستم قیمت گذاری انقلابی را پیشنهاد می کند، که در آن هر بلوک بسته به مورد استفاده به سه “سطح” تقسیم می شود. هر لایه نسبت ثابتی از حداکثر اندازه بلوک را تشکیل می دهد و برای انواع مختلف تراکنش ها – منصفانه، متعادل و فوری در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، Cardano’s Input Output Global (IOG) زنجیره جانبی Cardano EVM را در نتیجه این مطالعه ایجاد کرده است. نسخه آلفای این زنجیره جانبی در حال حاضر در تست نت قابل مشاهده است.

این مطالعه همچنین ساختار زنجیره جانبی اثبات سهام را ارائه می‌کند که با پروتکل اجماع Ouroboros سازگار است و برای استفاده در سیستم‌های زنجیره جانبی که از اجماع اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کنند، مناسب است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر