قانونگذاران ایالات متحده از وزارت دادگستری درخواست کردند تا ارزیابی CBDC را به اشتراک بگذارند

اعضای مجلس ادعا کردند که “محل مناسب برای بحث” در مورد قوانین مربوط به دلار دیجیتال در شعبه قانونگذاری ایالات متحده خواهد بود.

اعضای جمهوری خواه کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان از وزارت دادگستری خواسته اند تا ارزیابی و پیشنهادات قانونی خود را در حدود یک دلار دیجیتال ظرف ده روز ارائه دهد.

در نامه ای در 5 اکتبر خطاب به مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده، 11 قانونگذار جمهوریخواه پرسید وزارت دادگستری برای نسخه ای از “ارزیابی خود در مورد اینکه آیا تغییرات قانونی برای صدور CBDC ضروری است یا خیر”، همانطور که توسط رئیس جمهور جو بایدن مورد نیاز است. فرمان اجرایی دارایی های دیجیتال از مارس اعضای مجلس مدعی شدند که “محل مناسب برای بحث” در مورد قوانین مربوط به ارز دیجیتال بانک مرکزی به جای بخش اجرایی فدرال، در شعبه قانونگذاری ایالات متحده خواهد بود.

در نامه آمده است: «کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان زمان و منابع قابل توجهی را صرف بررسی خطرات و مزایای بالقوه CBDC کرده است. “بررسی کمیته شامل تجزیه و تحلیل اینکه آیا فدرال رزرو صلاحیت صدور CBDC را بدون مجوز قانونی دارد یا خیر. جمهوریخواهان کمیته در اصول CBDC ما تأکید کردند که فدرال رزرو صلاحیت قانونی برای صدور یک اقدام غایب CBDC از کنگره را ندارد.

این نامه شامل امضاهایی از پاتریک مک‌هنری یکی از اعضای عالی رتبه بود که اخیراً ظاهر مجازی کرد در کنفرانس Converge22 در سانفرانسیسکو، و نماینده تام ایمر، که دارد از تحریم های وزارت خزانه داری انتقاد کرد میکسر کریپتو تورنادو کش. قانونگذاران از گارلند درخواست کردند که تا 15 اکتبر پاسخ دهد.

مربوط: قانونگذار ایالات متحده پرونده ای را برای دلار دیجیتال مطرح می کند

در 16 سپتامبر، کاخ سفید گزارش خود را منتشر کرد در چارچوبی جامع برای ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، از جمله بررسی یک CBDC. وزارت دادگستری موظف شد گزارش در مورد تهدیدات احتمالی به دلیل استفاده غیرقانونی از دارایی های دیجیتال، پیشنهاد تغییرات در سیاست ها و قوانین.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس