• قانونگذاران ایالات متحده در حال آماده شدن برای پیش نویس قوانین کریپتو هستند.
  • همه حوزه‌های ارز دیجیتال تحت پیش‌نویس جدید در نظر گرفته می‌شوند.
  • NFT هنوز تحت قوانین جدید یک سوال است.

از آنجایی که زمستان کریپتو به آرامی در حال طولانی شدن است، قانونگذاران ایالات متحده در حال آماده شدن برای پیش نویس قوانین کریپتو هستند.

مقررات پیشنهادی هیئت استانداردهای حسابداری مالی تمام نوسانات نامنظم ارز دیجیتال را پوشش می دهد.

مهم‌تر از همه، صورت‌های مالی شرکت‌ها شروع به افزایش قیمت کریپتو می‌کنند و نه تنها کاهش، همانطور که اکنون انجام می‌دهند، مشروط بر اینکه بازار بهبود یابد.

برای بخش کریپتوکارنسی، حسابداران و سرمایه‌گذارانی که از رویکرد موجود گلایه می‌کنند، که تنها به شرکت‌هایی اجازه می‌دهد که ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین یا اتر برای ثبت کاهش ارزش، قوانین جدید در جهت دیگری حرکت می کنند.

FASB هنوز در مورد مسیر عمل خود تصمیم نگرفته است، اما هیئت مدیره درباره ارزیابی ارزهای دیجیتال به ارزش منصفانه یا قیمتی که یک دارایی در بازاری با عملکرد خوب به فروش می‌رسد، بحث کرده است.

اندازه گیری ارزش منصفانه به طور دقیق ارزش بازار را منعکس می کند ارزهای ارز دیجیتال شدهبه گفته حامیانی که از FASB خواستند در صدها ایمیلی که سال گذشته به این سازمان ارسال شده بود، اقدام کند.

این هیئت تا کنون توجه خود را به دارایی های قابل معامله در مبادلات محدود کرده است که شامل محبوب ترین ارزهای ارز دیجیتال شده مانند بیت کوین است که به طور مکرر معامله می شوند و دارای ارزش های شفاف هستند.

توکن های غیر قابل تعویض (NFT)، که در نتیجه ارزش گذاری آنها دشوارتر است، احتمالاً تحت پوشش هیچ مقررات جدید آینده نخواهند بود. پیش بینی نمی شود که FASB به استیبل کوین ها نیز رسیدگی کند، که بسیاری از آنها به عنوان ابزارهای مالی طبقه بندی می شوند و روش های حسابداری متفاوتی دریافت می کنند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر