ApeCoin

    • ApeCoin (APE) رکورد جدیدی را ثبت کرد
    • APE بیش از 20 دلار معامله می شود
    • ApeCoin ممکن است به قیمت صعودی 500 دلار برسد

ApeCoin (APE) یک بار دیگر فضای کریپتو را منفجر می کند زیرا رکورد جدیدی را ثبت می کند. در جزئیات، APE قیمت سرسام آور بیش از 20 دلار در 24 ساعت گذشته را شکست. این باعث شد که ارزش بازار ارز دیجیتال با حجم معاملات 24 ساعته تقریباً معادل ارزش بازار آن به بیش از 6 میلیارد دلار برسد.

در هفته‌های گذشته، کریپتو با شکایت‌های چپ و راست در رابطه با عملکرد قیمت خود مواجه شد که معمولاً ناشی از نوسانات بازار است. با این حال، این کریپتو می‌تواند راهی برای ارتقای وضعیت بازار خود پیدا کند و خود را به عنوان یکی از 30 دارایی ارز دیجیتال برتر در CoinGecko قرار دهد. همه از سرمایه گذاران و جامعه آن تشکر می کنیم که بدون توجه به شرایط بازار از ارز دیجیتال پشتیبانی کردند.

بوزینه
منبع: TradingView

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، APE توانست نرخ رشدی بیش از 2000% را ثبت کند. این افزایش کریپتو را قادر می‌سازد تا در تاریخ راه‌اندازی خود به قیمت سرسام‌آور بیش از 20 دلار برسد. امروزه APE بین 20 تا 23 دلار به ازای هر کریپتو معامله می شود. اگر APE بتواند یک بار دیگر قیمت خود را به 2000% افزایش دهد، قیمت کریپتو ممکن است سر به فلک بکشد.

در جزئیات، قیمت APE ممکن است به قیمت ماه بیش از 500 دلار در هر کریپتو برسد. اما البته، این قیمت ارز دیجیتال همچنان به بازار صعودی و رفتار سرمایه گذاران آن در پلتفرم بستگی دارد.

از سوی دیگر، بیت‌کوین، پادشاه دارایی‌های کریپتو، همچنان به مبارزه زیر 40 هزار دلار ادامه می‌دهد، زیرا کل ارزش بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته به -1.8 درصد رسیده است. خب الان زمان مناسبی برای خرید هست یا نه؟

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر