مطالعه متمرکز بر توسعه‌دهنده می‌گوید تجارت کریپتو برای حرکت به سوی متاورس

اکثر توسعه دهندگان بر این باورند که نوآوری ارز دیجیتال و بلاک چین “برای شکل دادن به آینده متاورس حیاتی است.”

یک مطالعه جدید نشان می دهد که توسعه دهندگان بر این باورند که متاورس ممکن است روزی به “محبوب ترین” راه برای خرید و فروش کریپتو تبدیل شود.

این مطالعه که توسط ارائه‌دهنده API Agora انجام شد، افکار و ایده‌های 300 توسعه‌دهنده را در مورد متاورس بررسی کرد. تونی ژائو، بنیانگذار و مدیر عامل آگورا، می گوید: «از آنجایی که آنها عملاً در خط مقدم هر پیشرفتی که در متاورس اتفاق می افتد قرار می گیرند، افکار و نظرات آنها در نهایت وزن زیادی دارد.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که 57 درصد از توسعه‌دهندگان معتقدند که متاورس روزی برجسته‌ترین راه برای تجارت ارزهای دیجیتال خواهد بود. با این حال، از هر 3 پاسخ دهنده، 1 نفر معتقد است که حریم خصوصی و امنیت داده ها ممکن است چالش بزرگی برای متاورس باشد.

در همین حال، نقشه‌برداران همچنین از توسعه‌دهندگان پرسیدند که آیا نقش توکن‌های غیرقابل تعویض همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و به بزرگترین شکل ارز در متاورس تبدیل می‌شود. 53 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند، در حالی که 24 درصد مخالف بودند.

محققان همچنین دریافتند که اکثر توسعه دهندگان بر این باورند که نوآوری کریپتو و بلاک چین برای شکل دادن به آینده متاورس بسیار مهم است. 70 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند که پیشرفت ها در حوزه بلاک چین و کریپتو به طور قابل توجهی بر متاورس تأثیر می گذارد.

72 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند که تعامل در زمان واقعی برای ایجاد یک “تجربه متصل” در متاورس بسیار مهم است. علاوه بر این، نتایج همچنین نشان داد که 55 درصد از شرکت کنندگان بر این باورند که متاوره در آینده نزدیک جایگزین تعاملات اجتماعی واقعی خواهد شد.

مربوط: داده های Google Trends نشان می دهد که هیچ کس به متاورس یا NFT ها در سال 2022 اهمیت نمی دهد.

در مارس 2022، شرکت ها شروع به راه اندازی فروشگاه کردند در متاورس شرکت ها یا راه اندازی کردند یا برنامه هایی را برای آوردن کسب و کار خود به دنیای مجازی اعلام کردند. هدف این شرکت ها استفاده از متاورس برای جلسات تجاری، به عنوان یک مرکز نوآوری و به عنوان یک پلت فرم تعامل کاربر است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس