ftm

    • Fantom (FTM) در حال حاضر در لیست CoinMarketCap از نظر ارزش بازار در رتبه 43 قرار دارد.
    • FTM طی 24 ساعت گذشته 2.41 درصد کاهش داشته است.
    • شاخص های TA نشان می دهد که حجم معاملات برای FTM ثابت و قیمت آن در آینده قابل پیش بینی در شیب نزولی باقی خواهد ماند.

فانتوم (FTM) در حال حاضر رتبه 43 را در لیست CoinMarketCap دارد، زیرا ارزش بازار آن به همراه قیمت آن، 2.41% افت را در 24 ساعت گذشته تجربه کرده است.

این امر FTM را درست پشت سر Tezos (XTZ) در موقعیت 42 و در مقابل THORChain (RUNE) در موقعیت 44 قرار می دهد.

همانطور که اوضاع پیش می‌رود، قیمت FTM 0.932 دلار است که به معنای حدود 0.00002434 بیت کوین (BTC) و 0.0003291 اتریوم (ETH) است. بالاترین قیمتی که FTM در 24 ساعت گذشته به دست آورده است 1.02 دلار بوده است.

در هفته گذشته، FTM شاهد کاهش 14.33 درصدی قیمت بود که این امر ارزش بازار سکه را به 2,448,725,405 دلار کاهش داد.

با نگاهی به حجم معاملات FTM در 24 ساعت گذشته، سکه به بیش از 33 میلیون دلار رسید. این افزایش 6.87 درصدی نسبت به اعداد دیروز است. با این حال، فعالیت معاملاتی فانتوم در مقایسه با آنچه در ابتدای سال جاری بود، هنوز نسبتاً پایین است.

ftm
FTM نشانه های واضحی از زمستان کریپتو را نشان می دهد (منبع: TradingView)

با نگاهی به نمودار روزانه بالا برای FTM/USD، FTM از ابتدای سال در یک چرخه نزولی قرار داشته است. در این دوره حجم معاملات قابل توجهی نیز وجود داشت که می توان گفت بیشترین حجم معاملاتی که سکه تاکنون دیده است. از آن زمان، به نظر می رسد فعالیت معاملاتی متوقف شده و کاملاً ثابت شده است.

با توجه به شیب باندهای بولینگر، موقعیت 15 EMA نسبت به 50 EMA و حجم معاملات روزانه کم، منصفانه است که بگوییم حجم معاملات برای FTM ثابت و قیمت آن در شیب نزولی برای آینده قابل پیش بینی.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر