معامله‌گر هشدار می‌دهد که بیت کوین ممکن است از 30 هزار دلار پایین‌ترین سطح سپتامبر عبور کند

عوامل کلان با هم ترکیب می‌شوند تا تحلیلگران بیشتری را نسبت به اینکه بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها در سال ۲۰۲۲ به کجا می‌روند محتاط کنند.

بیت کوین (بیت کوین) نقدینگی را در 7 ژانویه به پایین‌ترین حد خود رساند، زیرا سال 2022 به عملکرد قیمتی غیر الهام‌بخش ادامه داد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

معامله گر: قیمت بیت کوین باید بالای 42400 دلار بسته شود

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD یک شبه به پایین ترین سطح خود از سپتامبر رسیده است و در Bitstamp به 40,938 دلار رسیده است.

این جفت در ابتدا به قیمت 42000 دلار افزایش یافت، اما پس از آن دوباره سقوط کرد و از سطحی که در آبشار انحلال دسامبر مشاهده شد، پیشی گرفت.

در میان معامله گران، بحث بر روی رویداد مشابهی متمرکز شد که اهدافی حتی از جمله سقوط کمتر از 30000 دلار در سپتامبر بود.

معامله‌گر محبوب توییتر کریپتو اد، «حتی می‌تواند با یک فتیله انحلال، پایین‌تر از پایین‌ترین سطح سپتامبر کاهش یابد». هشدار داد به عنوان بخشی از آخرین پیش بینی او.

بنابراین، بیت کوین در سطوح فعلی، معامله گر Anbessa را در بازه های زمانی روزانه ناامید می کند.

مفسران استدلال می‌کنند که شانس کلان در برابر بیت‌کوین و کریپتو انباشته شده است، در میان چیزهای دیگر، اتفاقات در قزاقستان که حدود 18 درصد از نرخ هش بیت‌کوین را در خود جای داده است، به وجود می‌آید.

به دنبال قطعی گسترده اینترنت در سراسر کشور در این هفته، نرخ هش برآوردها شروع به نشان دادن افت ناگهانی حدود 20 اگزاهش در ثانیه (EH/s) از بالاترین رکورد قبلی یعنی 192 EH/s کرد – که یادآور سال گذشته بود. خروج معدنچیان چینی.

“پرینتر پول BRRR نمی رود”

با نگاه به آینده، دیگران نیز به لطف سیاست های کلان اقتصادی، در چشم انداز بازار کریپتو رام باقی ماندند.

مربوط: RSI ماهانه بیت کوین به پایین ترین سطح از سپتامبر 2020 در سیگنال جدید «اشباع فروش».

از جمله آرتور هیز، مدیرعامل سابق بورس اوراق بهادار BitMEX، که به افزایش نرخ بهره برنامه‌ریزی‌شده فدرال رزرو ایالات متحده و کاهش خرید دارایی‌ها اشاره کرد که جذابیت را برای دارندگان دارایی‌های دارای ریسک افزایش می‌دهد.

پول آسان، او در تازه نوشت پست وبلاگ آزاد شده، اساساً در حال خشک شدن است.

“با توجه به قانون اعداد بزرگ، از سرگیری ساده روند قبلی در خرید دارایی باعث نمی شود که رشد عرضه پول به طور ناگهانی و شدید تسریع شود. بنابراین، در حالی که دارایی های پرخطر – از جمله رمزارزها – خوشحال می شوند – بهترین حالت آن دارایی است. خریدها به آرامی به سمت بالاترین رکورد قبلی خود می روند.”

حتی اگر این اتفاق بیفتد، تنها راهی که بازارهای کریپتو رشد می کنند این است که فدرال رزرو به طور عمومی شیرها را باز کند و سپس فیات به ارزهای دیجیتال سرازیر شود.

هنوز مشخص نیست که فدرال رزرو چه زمانی نرخ بهره را افزایش می دهد، در حالی که کاهش خرید از قبل آغاز شده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس