نعناع Otherdeeds NFT آزمایشگاه یوگا باعث واکنش شدید جامعه می شود

آزمایشگاه یوگا با اتهامات کلاهبرداری، دستکاری و رفتار ترجیحی از سوی اعضای ناراضی جامعه نسبت به ضرابخانه Otherdeeds NFT مواجه است.

عواقب ضرابخانه توکن غیرقابل تعویض Otherdeeds (NFT) مملو از اعضای ناراضی جامعه است که شکایات خود را در توییتر نسبت به مدیریت این رویداد توسط آزمایشگاه‌های یوگا ابراز می‌کنند.

راه اندازی Otherdeeds NFTs حمایت گسترده ای از جامعه به دست آورد. فروش تقریباً بلافاصله پس از افتادن آن خارج شد. به دلیل تقاضای زیاد، پرتاب راند هزینه گاز اتریوم به شدت بالاتر است، کاربران را به پرداخت از 2.6 اتر (ETH) تا 5 ETH برای تکمیل تراکنش های خود.

با این حال، بسیاری از اعضای جامعه از این رویداد ناراضی بودند. به گفته کاربر توییتر RandomGuyonct، چندین کاربر چنین کرده اند حدس زد این ضرابخانه “برنامه ریزی شده بود که شکست بخورد” تا گروه بتواند راه اندازی بلاک چین خود را تبلیغ کند زیرا تیم به دلیل این رویداد در یک توییت به مهاجرت زنجیره ای اشاره کرد.

جدای از اینها، مارک بیلین، کاربر توییتر، آزمایشگاه‌های یوگا را به “نشان دادن رنگ واقعی خود” متهم کرد و اظهار داشت که از تمام سرمایه‌گذاری‌های NFT مرتبط با میمون خارج شده است. بیلین نیز هشدار داد دیگران تصور می کنند که افرادی که پشت آزمایشگاه یوگا هستند “بازیگران بد” هستند.

برخی از کاربرانی که نتوانستند تراکنش های خود را تکمیل کنند مطالبه ETH خود را در این فرآیند از دست داده اند. با این حال، آزمایشگاه یوگا وعده داده است بازپرداخت هزینه های گاز از دست رفته از تراکنش های ناموفق.

کاربر توییتر CryptoFinally نیز ادعا کرد که آزمایشگاه یوگا به اعضای Bored Ape Yacht Club (BAYC) زمین بهتری نسبت به کسانی که عضو این گروه نبودند، داد. آنها نوشتند: «غیر از BAYCها که می‌خواهند درگیر شوند، برای زمین‌های بدتر دستمزد می‌گیرند، BAYCS تنها زمین ارزشمند را دریافت کرده است.

مربوط: ApeCoin در عرض 3 روز با وجود فروش زمین متاورس دیگر ساید 40 درصد کاهش یافت – دلیل آن

Otherdeed NFT نیز کاهش می یابد سرعت سوخت اتریوم را افزایش داد به بالاترین رکورد جدید. داده های Glassnode و Data Always نشان می دهد که تقریباً 70000 ETH در روز ضرابخانه سوزانده شده است.

کوین تلگراف برای نظرات با آزمایشگاه یوگا تماس گرفت اما پاسخی دریافت نکرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس