پس از یک شروع قدرتمند، LUNA 2.0 در اولین روز معامله خود 80 درصد سقوط کرد

  • LUNA 2.0 تنها چند ساعت پس از شروع معامله، 80 درصد سقوط کرد.
  • LUNA 2.0 در منطقه نوآوری در بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، Binance قرار دارد.
  • قیمت LUNA 2.0 در زمان چاپ 5.75 دلار است.

در 28 می، زنجیره جدید LUNA 2.0 آنلاین شد و قطره ای از سکه جدید همزمان به میلیون ها کیف پول ارسال شد. قیمت این زنجیره در ابتدا شروع به معامله کرد ByBit 0.30 دلار بود، اما به سرعت در 30 دقیقه اول معاملات پس از باز شدن بازار به 30 دلار افزایش یافت. اما، اوج کوتاه مدت بود، زیرا قیمت در عرض سه ساعت به 5.30 دلار کاهش یافت.

به عنوان یک نتیجه مستقیم از نوسانی که توسط دارایی مجازی جدید مشاهده شده است، بایننس تصمیم گرفته است اعلام کند که آن را در منطقه نوآوری فهرست خواهد کرد. علاوه بر این، معاملات جفت های معاملاتی LUNA/USDT و LUNA/BUSD تا 31 می ساعت 6 صبح UTC به تعویق خواهد افتاد. کاربران این امکان را دارند که دارایی‌های جدیدی را معامله کنند که ممکن است نوسانات بیشتری داشته باشند و ریسک بیشتری نسبت به سایر دارایی‌ها در داخل منطقه نوآوری Binance، که یک منطقه تجاری تخصصی در منطقه است، داشته باشند. صرافی ارزهای دیجیتال.

LUNA 2.0 به بالای 18 دلار در Gate.io رسید، اما نوسانات همچنان ادامه دارد KuCoin بسیار پایین تر بود و تنها به 7.4 دلار رسید. به نظر می رسد که ByBit بیشترین نوسانات را به دلیل این واقعیت داشته است که توکن را قبل از اکثر همتایان خود منتشر کرده است.

جای تعجب نیست که فشار زیادی بر فروشندگان در زنجیره جدید وجود دارد زیرا بسیاری از معامله گران پس از از دست دادن اعتماد کامل به اکوسیستم Terra در نتیجه رویدادهای فاجعه باری که در چند هفته گذشته رخ داده است، پول نقد می کنند. علاوه بر این، از آنجایی که زنجیره جدید از استیبل کوین UST پشتیبانی نمی کند، تنها کاربرد توکن LUNA در مدیریت شبکه است.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت LUNA 2.0 5.75 دلار و حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 345،522،366 دلار است. اولین تکرار Terra که قبلا با نام LUNA شناخته می شد، اکنون با نام LUNC شناخته می شود و زنجیره جدیدی به نام Phoenix-1 ایجاد شد و از نام Terra (LUNA) استفاده خواهد کرد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر