Cardano (ADA) در ماه‌های گذشته روند نزولی عمده‌ای را تجربه کرد زیرا بازار کریپتو نوسان دیگری را به سمت پایین‌ها گرفت. ششمین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار، یک سال در سبز بوده است، زیرا توانسته است چندین ارتقا را در شبکه اصلی خود انجام دهد.

مطالب مرتبط | بزرگترین بازار NFT متقاطع مبتنی بر کاردانو، Verlux پیش فروش را آغاز کرد

ابتدا، کاردانو با موفقیت به اجماع اثبات سهام در سال 2020، مدت کوتاهی پس از رسیدن پارامتر D به “0” که نشان دهنده تمرکززدایی کامل تولید بلوک بود، تغییر کرد. این شبکه از یک اجماع فدرال به یک اجماع مبتنی بر جامعه تبدیل شد زیرا این شبکه اکثر استخرهای سهام تولید کننده بلوک‌های شبکه را کنترل می‌کند.

بعداً، شروع یک دوره جدید با اولین رویداد از 3 رویداد اصلی ترکیب کننده هارد فورک (HFC) با اجرای “Allegra” و به دنبال آن “Mary”. این ارتقاء قابلیت‌های جدیدی را به شبکه اصلی Cardano آورد که با “Alonzo” تکمیل شد که قابلیت‌های قرارداد هوشمند را به بلاک چین معرفی کرد.

این اکوسیستم قبلاً شاهد افزایش پروژه‌ها بوده است، زیرا توسعه‌دهندگان و کاربران برای ساخت و بهره‌برداری از مزایای مدل UTXO آن عجله دارند. از این نظر، عضو انجمن ADA Whale به اشتراک گذاشته شده است پیش‌بینی‌های اصلی او که می‌تواند یک رشد دیگر را برای ارز دیجیتال اصلی شبکه کاردانو تقویت کند.

ADA Whale به افزایش احتمالی تعداد تراکنش ها و آدرس های فعال برای Cardano اشاره کرد. سرمایه گذار معتقد است که این عوامل بنیادی می تواند با ضریب 5 افزایش یابد که منجر به موج عظیم پذیرش در سال 2023 شود.

Cardano یکی از پر استفاده ترین شبکه ها است. مقیاس بندی از طریق جریان های مختلف اتفاق می افتد، ابتدا به تدریج برای حفظ رشد w، به صورت تصاعدی در سال 2023.

این موج جدید پذیرش برای این شبکه می تواند به پروژه های بیشتری تبدیل شود. سرمایه گذاران تخمین زدند که تا پایان سال 2022، بیش از 250 برنامه غیرمتمرکز، پلتفرم های DeFi، لانچ پد و موارد دیگر در شبکه وجود خواهد داشت. این سرمایه گذار افزود:

Cardano DeFi به آرامی شروع می شود، اما TVL بیش از 10 میلیارد دلار است. فروشگاه Dapp با سطوح گواهینامه فعال می شود. سهولت استفاده باعث می‌شود افراد پشته بانکی را با Cardano DeFi جایگزین کنند. پروژه های هویت دیجیتال با اتصال DeFi به دنیای واقعی پیشرفت می کنند. UTXO DeFi متفاوت و بهتر خواهد بود

کاردانو و پتانسیل آن برای سال های آینده

به گفته ADA Whale، کاردانو علاوه بر امنیت، هزینه‌های پایین، بهره‌وری انرژی با ردپای سبز را ارائه می‌دهد و توسط شرکت‌ها و پروژه‌هایی با تأثیر جهانی پذیرفته شده است. این شامل جهان موبایل، تکینگی و دیگران.

همکاری های فوق الذکر اکوسیستم را در بخش های مختلف با معاملات نزدیک با دولت ها در اقتصادهای در حال رشد قرار می دهد. کاردانو در سال‌های آینده شراکت‌های خود را تقویت خواهد کرد زیرا تلاش می‌کند شبکه‌ای باز، غیرمتمرکز و در دسترس را برای مدیریت و پشتیبانی از انواع خدمات اساسی به مردم ارائه دهد.

در این بین، شبکه قابلیت های تعاملی را توسعه می دهد. ADA Whale به Milkomeda، راه حل لایه دوم برای Cardano با سازگاری EVM اشاره کرد. این نوع راه حل ها به کاربران و توسعه دهندگان بیشتری کمک می کند.

مطالب مرتبط | پروژه Cardano Flickto از 1.5 میلیون ADA Staked یک ماه پس از راه اندازی فراتر رفت

در زمان انتشار، ADA با حرکت جانبی در روز گذشته با قیمت 1.36 دلار معامله می شود.

کاردانو ADA ADAUSDT
ADA در نمودار 4 ساعته به سمت نزولی می رود. منبع: ADAUSDT Tradingview



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر