اتریوم یکی از موفق ترین ارزهای ارز دیجیتال شده در بازار است، اگرچه قیمت فعلی آن چیزهای زیادی را به جای می گذارد. از روند نزولی عمومی بازار که فضای کریپتو را تکان داده است در امان نمانده است و از آن زمان جایگاه خود را بالای 3000 دلار از دست داده است که یک نقطه مهم برای دارایی دیجیتال است. با این وجود، به نظر می‌رسد که آینده برای دومین ارز دیجیتال بزرگ که بر اساس گزارش‌های پانل Finder، تیره و تار نیست.

افزایش 100 درصدی اتریوم

یک Finder اخیر پانل متشکل از کارشناسان صنعت، چشم انداز بلندمدت بسیار صعودی را برای ارز دیجیتال منتشر کرده است. هیئتی که در نظرسنجی سه ماهه Finder شرکت کرد متشکل از 36 متخصص صنعت بود که پیش‌بینی‌های خود را برای دارایی دیجیتال به اشتراک گذاشتند. به گفته آنها، اتریوم ممکن است هنوز در مراحل اولیه رشد خود از نظر قیمت باشد.

دارایی دیجیتالی که در حال حاضر کمی بالاتر از 2800 دلار معامله می شود، بهترین بازخوردها را دریافت کرد و اتفاق نظر این بود که تنها در سال 2022 کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. آنها اظهار داشتند که ETH در سال جاری شاهد رشد 100 درصدی دیگری خواهد بود که قیمت آن تا 5783 دلار قبل از پایان سال خواهد رسید.

مطالب مرتبط | مهار برای تاثیر: سقوط بزرگ دات کام برای تکان دادن بازار کریپتو؟

این پنل اعلام کرد: اتریوم تا پایان سال 2022 از قیمت فعلی 2810 دلار به 5783 دلار خواهد رسید. انتظار می‌رود که قیمت در آینده به افزایش خود ادامه دهد و تا سال 2025 به 11764 دلار و تا سال 2030 به 23372 دلار برسد.

علیرغم چشم انداز صعودی آلتکوین از دیدگاه فعلی، در مقایسه با پیش بینی های قبلی نزولی تر است. این پنل قبلاً قیمت اتریوم را تا پایان سال 2022 6500 دلار اعلام کرده بود، اما گزارش سه ماهه اخیر نشان می‌دهد که آنها این پیش‌بینی را تا حدود 10 درصد تغییر داده‌اند. با این وجود، چشم انداز خوبی برای دارایی دیجیتال باقی می ماند.

هر چند همه چشم انداز صعودی ETH را نداشتند. یکی از کارشناسان، جان هاوکینز، مدرس ارشد در دانشگاه کانبرا، گفت که به نظر او دارایی دیجیتال در پایان سال زیر 2000 دلار است.

ETH price trending at $2,800 | Source: ETHUSD on TradingView.com

چگونه این اتفاق خواهد افتاد

پیش‌بینی‌های زیادی در مورد اتریوم وجود دارد که همگی به ارتقای آینده شبکه بستگی دارد. حرکت به لایه اجماع که باعث می‌شود شبکه به سمت مکانیسم اثبات سهام حرکت کند، ارتقایی است که پیش‌بینی می‌شود ارزش توکن را تقویت کند و به نظر می‌رسد کارشناسان Finder نیز چنین فکر می‌کنند.

کیگان فرانسیس که ویرایشگر جهانی ارزهای دیجیتال در فایندر است، توضیح داد که برای او، چشم انداز بلندمدت این ارز دیجیتال تا زمانی که ارتقاها انجام نشود، بسیار تیره و تار باقی می ماند. با این قابلیت می توان برای شبکه مقیاس کرد. با این حال، فرانسیس اضافه کرد که مردم به دلیل «هیجان، وعده و پتانسیل» به خرید این ارز دیجیتال ادامه خواهند داد.

مطالب مرتبط | TA: اتریوم نشانه های مثبتی را نشان می دهد اما این مقاومت مهم اصلی است

این شبکه همچنان پلتفرم پیشرو DeFi باقی مانده است. اما با از دست دادن سهم زیادی از بازار به رقبا، ویرایشگر ارز دیجیتال در حال حاضر اعتماد زیادی ندارد. فرانسیس توضیح داد: «اتریوم در حال حاضر در مسیر بسیار نامشخصی قرار دارد. در حال حاضر در حال از دست دادن سهم بازار DeFi (مالی غیرمتمرکز) به رقبای خود است.

اتریوم در ساعات اولیه روز سه شنبه به معاملات بالای 2800 دلار ادامه می دهد. قیمت آن در 24 ساعت گذشته 0.15 درصد افزایش یافته و در زمان نوشتن این مقاله به 2843 دلار معامله می شود.

Featured image from CoinQuora, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر