سرمایه گذار جهانی دن تاپیرو اخیرا به اشتراک گذاشته شده است چشم انداز خوش بینانه او برای بیت کوین (BTC)، نشان می دهد که ارز دیجیتال پیشرو به بالای مرز 200000 دلار می رسد ممکن است در افق باشد.

تاپیرو که به خاطر بینش سرمایه‌گذاری و نقش‌های بنیان‌گذار در Gold Bullion International و 10T Holdings شناخته می‌شود، برای بیان این موضوع به X مراجعه کرد. احساسات صعودی.

کاتالیزوری که می تواند بیت کوین را به 200000 دلار برساند

به گفته تاپیرو، انتظار می‌رود که یک عامل کلان اقتصادی مهم، قیمت بیت‌کوین را به ارتفاعات جدیدی برساند و به سرمایه‌گذاران فرصتی برای سودهای قابل‌توجه بدهد. موضع صعودی تاپیرو در مورد مسیر قیمت آینده بیت کوین حول یک همبستگی منحصر به فرد او در بازار می چرخد.

به ویژه، این کارشناس نگرانی‌های مربوط به “تحقیر پولی” را که ناشی از افزایش قابل توجه 60 درصدی در بازار خزانه داری طی پنج سال گذشته است، برجسته کرد.

این عامل باعث می شود تاپیرو افزایشی فراتر از 200000 دلار برای طلای دیجیتال بیت کوین را پیش بینی کند. تاپیرو در حالی که به پتانسیل طلا برای عملکرد خوب در چنین سناریویی اذعان می‌کند، به‌ویژه چشم‌انداز بیت‌کوین را افزایش می‌دهد.

عملکرد اخیر بیت کوین و بینش تحلیلگران

در 24 ساعت گذشته، بیت کوین به نمایش گذاشته شده است حرکت صعودی ، از سطح قیمت 71000 دلار پیشی گرفت و دوباره به دست آورد. بیت کوین با افزایش 2.6 درصدی در طول هفته و افزایش 3.1 درصدی در 24 ساعت گذشته، سیر صعودیهمچنان توجه سرمایه گذاران و تحلیلگران را به خود جلب می کند.

قیمت بیت کوین در نمودار 4 ساعته در حال حرکت است. منبع: BTC/USDT در TradingView.com

به ویژه، عملکرد قیمت فعلی دارایی با یک رویداد قابل توجه همزمان است: اخیراً بیش از 600 بیت کوین از 100000 دلار گزینه تماس اعتصابی در یک معامله بلوکی معامله شده است. این پیشرفت قابل توجه، همانطور که توسط Greek Live روشن شده است، دارای ارزش تصوری تا 45 میلیون دلار است که به تنهایی به ارزش 8.5 میلیون دلار حق بیمه دارد.

یونانز لایو همچنین گزارش داد که این اتفاق کل بازار را به یک حرکت صعودی طولانی مدت سوق داده است. به‌علاوه، با در پیش بودن رویداد نصف شدن، به نظر می‌رسد که چشم‌انداز دستیابی به بالاترین رکوردهای جدید، از جمله نقطه عطف 100000 دلار، در دسترس باشد.

مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر، با تکرار خوش بینی تاپیرو، اخیرا بر پتانسیل بیت کوین برای رشد بی سابقه تاکید کرده است.

به گفته ون دی پوپ، با وجود مواجه شدن با مقاومت، توانایی بیت کوین برای عبور از سطوح مهم می تواند با پیش بینی ها راه را برای صعود به سمت بالاترین رکوردهای جدید هموار کند. در روند صعودی فعلی به 300000 دلار می رسد.

تصویر برجسته از Unsplash، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر