در میان مسائلی که همچنان گریبانگیر شبکه، سولانا است علاقه باز در هفته گذشته کاهش یافته است. این افت همزمان با کاهش قیمت ارز دیجیتال است، نشان می دهد که سرمایه گذاران ممکن است نسبت به انتظار برای رفع مشکل محتاط باشند.

کاهش سود آزاد سولانا 370 میلیون دلار

سولانا از آغاز سال 2024 شاهد افزایش پیوسته علاقه باز خود بود و پس از یک رکورد تاریخی به بالاترین سطح خود رسید. بین ژانویه و آوریل، سولانا علاقه باز از حدود 1.22 میلیارد دلار به بالاترین رکورد تاریخی 2.86 میلیارد دلار در 1 آوریل رسید. این به معنای افزایش بیش از 100 درصدی در این دوره سه ماهه است.

با این حال، از زمان رسیدن به این نقطه عطف جدید، این ارز دیجیتال با مشکلاتی مواجه شده است که در قالب یک شبکه متوقف شده است. حدود یک هفته پیش، کاربران سولانا متوجه شدند که بلاک چین طبق معمول پردازش تراکنش ها را متوقف کرده است، منجر به توقف فعالیت های شبکه می شود.

انتظارات در آن زمان این بود که شبکه در عرض چند ساعت مانند معمول راه اندازی و اجرا شود. با این حال، ثابت شده است که اینطور نیست، زیرا این شبکه یک هفته تعطیل است، یکی از طولانی ترین ها در تاریخ خود.

از زمانی که مشکلات شبکه شروع شد، SOL با اتخاذ رویکرد محتاطانه تر معامله گران، بهره باز کاهش یافته است. کوینگلاس داده ها نشان می دهد که علاقه باز در حال حاضر در 19 آوریل به 2.39 میلیارد دلار رسیده است که 370 میلیون دلار کمتر از بالاترین رکورد خود است که 12.9 درصد کاهش در حدود یک هفته است.

Source: Coinglass

علاقه باز تعداد کل قراردادهای آتی و اختیار معامله را اندازه گیری می کند، بنابراین به این معنی است که معامله گران در این مدت موقعیت های خود را بسته اند.

شبکه SOL برای بازگشت آماده است؟

توسعه دهندگان هنوز در حال کار بر روی دریافت آن هستند شبکه سولانا به مسیر برگشت اما راه آسانی نبود. حتی در حال حاضر، شبکه همچنان به مبارزه با خاموشی ادامه می‌دهد و توسعه‌دهندگان یک هفته به عنوان زمان تخمینی تحویل برای بازگشت به مسیر شبکه فرصت می‌دهند.

مدیر عامل شرکت هلیوس لبز، برت ممتاز، در X (توئیتر سابق) فاش کرد پست که مشکلات فعلی ناشی از یک اشکال پیاده سازی است. این اشکال دلیل تراکنش های ناموفق بیشتری در شبکه بوده است. ممتاز همچنین تصریح کرد که این باگ با یک نقص طراحی برابری نمی کند زیرا رفع آن نسبتاً ساده تر است.

مدیر عامل توضیح داد که وصله‌ای برای این اشکال پیاده‌سازی هنوز مدتی طول می‌کشد و توسعه‌دهندگان تا 15 آوریل که یک هفته از پست گذشته بود، در حال بررسی برای رفع آن هستند. با این حال، وی افزود که این تاریخ ممکن است در صورتی که سایر اشکالات در آزمایش کشف شود، تغییر خواهد کرد.

پس از پست ممتاز، جامعه سولانا با نفس های بند آمده منتظر بازگشت شبکه برای تکمیل عملیات است. در این میان، قیمت سولانا و سایر سکه ها در اکوسیستم ضربه خورده است. خرس ها را پایین انداخته اند قیمت SOL تا 175 دلار با این حال، انتظار این است که SOL هنگامی که شبکه دوباره عملیاتی شود، با انتقام باز خواهد گشت.

تحلیلگر کریپتو Ash کریپتو گفته است که آنها انتظار می رود که قیمت SOL در نهایت به بالای 400 دلار افزایش یابد. اگر این درست باشد، وضعیت مخمصه کنونی سد معبر کوتاه مدتی در ظهور سولانا خواهد بود.

نمودار قیمت سولانا از Tradingview.com (با بهره باز)

SOL price drops to $176 amid network issues | Source: SOLUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از ByteTree، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر