کریپتو تا سال 2030 به 1 میلیارد کاربر می رسد: گزارش BCG

گزارش گروه مشاوره بوستون (BCG) نشان داد که 0.3 درصد از ثروت افراد در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می شود در حالی که 25 درصد در سهام است.

در گزارشی مشترک منتشر شده توسط BCG، Bitget و Foresight Ventures، داده ها نشان می دهد که در مقایسه با دارایی های سرمایه گذاری سنتی، پذیرش کریپتو هنوز بسیار کم است. طبق گزارش BCG، تنها 0.3 درصد از ثروت افراد در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می شود.

این گزارش نشان می دهد که با 25 درصدی که در سهام قرار می گیرد غیرقابل مقایسه است. به دلیل داده ها، گزارش نتیجه گرفت که نفوذ کم عمق از نظر سرمایه گذاری به این معنی است که هنوز فضای زیادی برای رشد و پذیرش بیشتر در صنعت کریپتو وجود دارد.

جدا از این، این گزارش همچنین منحنی پذیرش اینترنت را به 1 میلیارد کاربر با دارندگان ارزهای دیجیتال فعلی و اتریوم مقایسه کرد.ETH) آدرس هایی با موجودی غیر صفر. با این اوصاف، این گزارش اشاره کرد که “رشد زیادی در آینده وجود دارد.”

این یک احساس بسیار رایج برای افراد خارج از جامعه کریپتو است که به بیت کوین نگاه کنند (بیت کوین) قیمت ها و نتیجه گیری کنید که برای ورود به کریپتو خیلی دیر شده است. با این حال، یک گزارش نشان می دهد که صنعت هنوز در مرحله ابتدایی منحنی پذیرش است.

منبع: گروه مشاوره بوستون، Bitget و Foresight Ventures

محققان با مقایسه داده‌هایی که در اختیار داشتند، توانستند پیش‌بینی کنند که تا سال 2030، در صورت ادامه روند روند، تعداد کاربران کریپتو ممکن است به 1 میلیارد برسد.

مربوط: پرداخت‌های بیت‌کوین برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​بسیار منطقی است، اما خطرات آن همچنان باقی است

گزارش اخیر بازار توسط شرکت مشاوره Verified Market Research پیش بینی کرد که در ده سال آینده، توکن غیرقابل تعویض (NFT) ارزش صنعت ممکن است تا 231 میلیارد دلار شلیک کنید. بر اساس این گزارش، این بخش ممکن است به نرخ رشد مرکب سالانه 33.7 درصدی در سال‌های آتی ادامه دهد و محرک‌هایی مانند موسیقی، فیلم و ورزش شناسایی شوند.

از سوی دیگر، گزارشی از Mckinsey گزارش داد که متاورس به تنهایی می تواند باشد ارزش آن در سال 2030 به 5 تریلیون دلار رسید. این شرکت مشاوره بین‌المللی از مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها در کشورهای مختلف و صنایع مختلف برای شناسایی الگوی رفتار مصرف‌کننده نظرسنجی کرد. بر اساس یافته‌های آن، تجارت الکترونیک جریان نقدینگی را در Metaverse هدایت می‌کند و تا سال 2030 به 2.6 تریلیون دلار درآمد خواهد رسید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس