کریپتو Biz: اگر فکر می کنید ارز دیجیتال نزولی است، توجه نمی کنید، 21-27 آوریل 2022

علیرغم شواهدی مبنی بر وجود بازار نزولی کریپتو، سرمایه گذاری خطرپذیر همچنان به تخصیص میلیاردها دلار به پروژه های کریپتو و بلاک چین ادامه می دهد.

اگر به قیمت بیت کوین نگاه می کنید (بیت کوین)، این روزها سخت است که خوش بین باشیم. ارز دیجیتال پرچمدار بار دیگر به زیر 40000 دلار سقوط کرد و تحلیلگران پیش بینی کردند که یک کاهش بسیار بیشتر در هفته های آینده. متأسفانه، بسیاری از سرمایه‌گذاران جدید فراموش می‌کنند که کریپتو را به‌عنوان یک طبقه دارایی نمایی تلقی کنند و بنابراین، اجازه می‌دهند نوسانات کوتاه‌مدت قیمت، اعتقاد آنها را تضعیف کند.

آیا می‌خواهید بدانید که چه کسی در میان آخرین روند نزولی، از محکومیت دارایی‌های دیجیتال چشم پوشی نکرده است؟ سرمایه گذاران خطرپذیر – یعنی سرمایه گذارانی که تنها هدفشان کشف نویدبخش ترین استارت آپ هایی است که فکر می کنند برای عظمت آماده هستند. کریپتو Biz این هفته مجموع سرمایه گذاری VC شگفت انگیز را با حسن نیت ارائه شده توسط Cointelegraph Research ارائه می کند. ما همچنین نگاهی به آخرین معاملات مالی که در راه است می اندازیم.

فعالیت سرمایه گذاری خطرپذیر سه ماهه اول 2022 در کریپتو از سال 2021 پیشی خواهد گرفت

تحقیقات کوین تلگراف به تازگی گزارشی خیره کننده از وضعیت سرمایه گذاری خطرپذیر در صنعت بلاک چین و کریپتو ارائه کرده است. همانطور که به نظر می رسد، سرمایه گذاری VC بسیار بزرگتر از آن چیزی است که هر کسی می توانست پیش بینی کند. در سه ماه اول سال 2022، صندوق های خطرپذیر 14.6 میلیارد دلار سرمایه گذاری کردند به استارت‌آپ‌های کریپتو – همه اینها در حالی است که بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها بی‌هدف معامله می‌کردند. با وجود تمام عدم قطعیت های کلان در بازار امروز – افزایش نرخ بهره، تورم نسلی، هشدارهای جنگ و رکود – سرمایه گذاران پول هوشمند میلیاردها دلار را به ارزهای دیجیتال سرازیر کردند. به یاد داشته باشید که دفعه بعد تصمیم می گیرید که دارایی های خود را خیلی زود بفروشید.

Dragonfly Capital 650 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سوم جمع آوری می کند

صحبت از VC شد، Dragonfly Capital 650 میلیون دلار جمع آوری کرده است برای راه اندازی یک صندوق سرمایه گذاری جدید که به همه چیزهای ارز دیجیتال اختصاص داده شده است. صندوق جدید Dragonfly III در واقع بسیار بزرگتر از 500 میلیون دلاری است که ابتدا در ژانویه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اعلام شد. بنابراین، علی‌رغم همه سیگنال‌های نزولی در بازار کریپتو تا جایی که قیمت‌ها بالا می‌رود، سرمایه‌گذاران سرمایه‌گذاری خطرپذیر در حال اشتراک بیش از حد در صندوق‌هایی هستند که تنها هدفشان حمایت از استارت‌آپ‌های بلاک چین است. آیا هنوز متقاعد نشده اید که با فرصت سرمایه گذاری نسلی مواجه شده اید؟ (البته توصیه مالی نیست!)

کارگزاران سابق Jefferies FX صرافی نهادی ارزهای دیجیتال را راه اندازی کردند

از وال استریت تا کریپتو – چند بار این روایت را شنیده اید؟ خوب، به آن عادت کنید، زیرا مالی قدیمی در شرف تجربه فرار مغزها است. این هفته، کارگزاران سابق فارکس از Jefferies اعلام کرد که یک صرافی نهادی به نام Crossover Markets Group Inc راه اندازی کرده اند. اگر تا به حال نام Jefferies را نشنیده اید، این بزرگترین شرکت مستقل سرمایه گذاری با خدمات کامل است که دفتر مرکزی آن در ایالات متحده است. براندون مولویهیل و آنتونی مازارز صرافی ارز دیجیتال را راه اندازی کردند تا نقدینگی را به مؤسساتی که به دنبال سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال هستند، بیاورند. می‌توانید آن را به‌عنوان رمپ دیگری در نظر بگیرید که سرمایه‌گذاری‌های کریپتو را برای موسسات جذاب می‌کند.

Fireblocks دسترسی سازمانی به اکوسیستم DeFi Terra را گسترش می دهد

اگرچه Terra می‌خواهد امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را در دسترس همه قرار دهد، اما این مؤسسات هستند که FOMO جدی را تجربه می‌کنند. پلتفرم نگهبانی کریپتو Fireblocks این هفته اعلام کرد که داشته است دسترسی سازمانی به Terra را فعال کرد. کمتر از 72 ساعت بعد، سرمایه گذاران 250 میلیون دلار به اکوسیستم سپرده کردند. علاقه آنها به Terra بدون شک به این موضوع مرتبط است محبوبیت روزافزون اکوسیستم، اما همچنین یک پروکسی برای علاقه به DeFi به طور کلی است. بر اساس یک معیار که به عنوان ارزش کل قفل شده شناخته می شود، DeFi در حال حاضر بیش از 261 میلیارد دلار ارزش دارد.

بحث ترند آلتکوین ما را از دست ندهید!

بارون روچیلد از خانواده معروف بانکداری روچیلد زمانی گفت: “زمان خرید زمانی است که خون در خیابان ها جاری باشد.” با کاهش بیشتر آلت‌کوین‌ها همراه با بیت‌کوین، تحلیلگران کوین‌تلگراف درباره امیدوارکننده‌ترین آلت‌کوین‌ها برای بقیه سال ۲۰۲۲ صحبت کردند. اگر آنچه را که می بینید دوست دارید، حتما به ما بپیوندید گزارش بازار هر سه شنبه.

کریپتو Biz نبض هفتگی کسب و کار شما در پشت بلاک چین و ارز دیجیتال است که هر پنجشنبه مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس