مایکل

    • مایکل سایلر، گاو ارز دیجیتال، گفت که بیت کوین یک کالا است که برای هر دارایی ذخیره خزانه ضروری است.
    • این به سیاستمداران، آژانس ها، دولت ها و موسسات اجازه می دهد تا از بیت کوین به عنوان یک فناوری حمایت کنند.
    • سیلر خوشبین است که بیت کوین اقتصاد را رشد خواهد داد و حقوق مالکیت و آزادی را به همه تعمیم خواهد داد.

مدیر عامل MicroStrategy، مایکل سایلر، که یکی از سرسخت‌ترین حامیان بیت‌کوین در ماه‌های اخیر بوده است، به جذب جریان اصلی ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. گاو بیت کوین ویدئویی را برای 2.5 میلیون دنبال کننده خود در توییتر به اشتراک گذاشت و اضافه کرد که بیت کوین به عنوان یک دارایی ذخیره خزانه ضروری است که به دولت ها و موسسات اجازه می دهد از آن به عنوان یک دارایی دیجیتال برای رشد اقتصاد حمایت کنند.

اوایل این هفته، سایلر توییت کرد که بیت کوین 100 برابر بزرگتر از بهترین شبکه کالاهای دیجیتال بعدی و کاملا منحصر به فرد است. نظرات سایلر در مورد بیت کوین پس از آن مطرح شد که گری جنسلر، رئیس SEC وضعیت کالایی بیت کوین را تایید کرد.

جنسلر گفت که بسیاری از دارایی‌های کریپتو را دارای ویژگی‌های امنیتی می‌داند، و افزود که بیت‌کوین تنها رمزارزی است که از برچسب‌گذاری عمومی به عنوان کالا راحت است. مجموعه‌ای از واکنش‌های جامعه منجر به این شد که نظرات جنسلر در واقع برای بیت کوین صعودی بود.

در این ویدئو، سایلر می گوید که بیت کوین یک کالا است که برای هر دارایی ذخیره خزانه ضروری است. این به سیاستمداران، آژانس‌ها، دولت‌ها و موسسات اجازه می‌دهد تا از بیت‌کوین به‌عنوان فناوری‌ای که می‌تواند اقتصاد را رشد دهد و حقوق مالکیت و آزادی را به همه تعمیم دهد، حمایت کنند.

سیلر می گوید که ارز دیجیتال هنوز در مراحل اولیه خود است، اما او معتقد است که این پتانسیل را دارد که به یکی از مهم ترین اختراعات زندگی ما تبدیل شود.

سیلور یکی از مطرح‌ترین حامیان بیت‌کوین در ماه‌های اخیر بوده است و شرکت او MicroStrategy با اعلام اخیر برنامه‌هایی برای خرید بیت‌کوین بیشتر، خود را به یک نیروگاه BTC تبدیل کرده است. Saylor به جریان اصلی بیت کوین کمک می کند و دیدگاه های او در مورد ارز دیجیتال مطمئناً تأثیر زیادی بر آینده آن خواهد داشت.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر